اداره من، اداره زندگیت

فضای کار در اداره من، فرصتی مناسب برای کارآفرینان، فریلنسرها، و کارمندان است که به دنبال یک محیط کاری حرفه‌ای و راحت هستند. در اداره من، شما می‌توانید صندلی ارگونومیک و میز کار را به‌صورت روزانه و ماهانه اجاره کنید و کمد شخصی داشته باشید از اینترنت پرسرعت برای انجام کارهایتان استفاده ‌کنید و از امکانات رفاهی بهره‌مند شوید.

گالری تصاویر

تعرفه‌های میز و صندلی اداره من

اداره من با اولویت سلامی از صندلی های ارگونومیک استفاده میکند که نحوه قیمت گذاری آن به شکل رو به رو می باشد:

چرا اداره من مخصوص بانوان هست؟

در دنیای امروز بعضی از شغل ها به صورت دورکاری هست و نیازبه حضور فیزیکی در اون سازمان نیست یا بعضی افراد صاحب کسب و کارند یا که می خوان کسب و کار خودشونو راه بندازن آیا.

هدف این فضا ارائه خدماتی است که به بانوان کمک کند تا کسب و کار خود را رشد دهند.  

دفتر کار اشتراکی بهترین مکان برای کارآفرین‌ها و استارتاپ‌های کوچکی است که در ابتدای مسیر قرار دارند و نمی‌توانند برای اجاره‌ی دفتر، خرید تجهیزات اداری و… هزینه کنند. این‌ها می‌توانند در فضای کار اشتراکی یک میز جدا داشته باشند و بدون محدودیت زمانی خاصی کار کنند.

جایی آرام و باامکانات کافی نیاز دارید که فقط و فقط برای کار کردن ساخته شده باشد و بتوانید با بالاترین کیفیت روی پروژه‌هایتان تمرکز کنید.

هدف فقط عادلانه تر کردن فضا هست اینکه ما خانمها سهم مون از موفقیت در کسب و کار معمولا کم هست فرصت های رسیدن به موفقیت برای ما خانمها باز بشه.

قراره اینجا اتفاق های خوبی بیفته برای رشد و پیشرفت ما خانم ها کنار همدیگه
هدف از راه اندازی فضای کار اشتراکی بانوان این هستش که هم ما بتونیم کسب و کارمون و رشد بدیم رشد سریع تری داشته باشم و هم بتونیم تعادلی تو زندگی مون به وجود بیاریم
راه رسیدن به موفقیت معمولا راه طولانیه و راه کوتاهی نیست و شما مجبورید که در طول این مدت با انگیزه بمونید در طول این مدت جسم سالمی داشته باشید باید آرامش فکری داشته باشید و در یک کلام یک مدیر قدرتمند برای جنبه های زندگی خودتون باشید.

مزایا فضای کار اشتراکی بانوان اداره من

✨ در فضای کار اشتراکی بانوان اداره من، همراه با جامعه‌ای پویا از زنان کارآفرین و خلاق، فضایی را ایجاد کرده‌ایم که امکان به اشتراک گذاری ایده‌ها، همکاری، و توسعه حرفه‌ای فراهم می‌آورد. اینجا جایی است که شما می‌توانید با استفاده از امکانات مدرن و محیط پویا، با همکاری و تبادل تجربیات، به رشد حرفه‌ای خود بپردازید.
• ایجاد شبکه‌های حرفه‌ای و ارتباطات موثر
• دسترسی به امکانات فناورانه و محیط کاری مدرن
• ایجاد همکاری‌های موثر و پروژه‌های مشترک
• فرصت به اشتراک گذاری دانش و تجربیات بازاریابی
در فضای کار اشتراکی بانوان ما، هدفمان ایجاد یک محیط پشتیبان‌کننده و الهام‌بخش برای زنان است. با ما همراه شوید و از این فضای پویا برای رشد حرفه‌ای و شخصیتی خود بهره‌مند شوید

نحوه رزرو میز و صندلی از اداره من​

برای دریافت میز و صندلی فقط کافیه اطلاعات فرم زیر و تکیمل کنین تا ما باهاتون تماس بگیریم.

راستی در بخش توضیحات حتما برامون بنویسین که؛

  • شغلتون چیه؟
  • چند سالتونه؟
  • اگر برای بازدید تشریف میارین چه روز و چه ساعتی؟
  • اگر برای رزرو درخواست دارید لطفا ماه مورد نظر و تاریخ ورود

اینجوری ما سریعتر باهاتون ارتباط میگیریم.